Viken bærekraftig utvikling AS
close

Hva leter du etter?

close

Din handlekurv

Ingen produkter i handlekurven.

Fra krise til baderomslykke

17280-04

Fra krise til baderomslykke

Fra krise til baderomslykke

Se for deg at du flytter inn i en totalrenovert bolig med et par halvt år gamle tvillinger. Så når kvelden kommer, og roen har senket seg, fyller du badekaret på ditt flunkende nye baderom for å ta deg en lang og velfortjent pause. Samtidig, i etasjen under, begynner vannet å renne ned over veggene…

«Vi ble regelrett lurt av to svindlere», forteller Karin som sammen med ektefellen opplevde alle boligeieres mareritt i 2018. Klok av skade er hun tydelig på viktigheten av å dobbeltsjekke både godkjenninger og referanser når man skal velge håndverkere: «Da vi måtte pusse opp badet for andre gang på ett år, og kom i kontakt med Bjørn Karlsen, opplevde vi at dette var en helt annen liga. Likevel dobbeltsjekket jeg alle godkjenninger og sertifikater, og denne gangen var heldigvis alt som det skulle.»

«Vi opplevde at det var en helt annen liga å jobbe med Bjørn»

Under arbeidet ble det også oppdaget andre feil og mangler: «Det viste seg at de som hadde satt inn takvinduet i boligen hadde kuttet en bærebjelke i samme slengen. Vi ante ingenting før håndverkeren gjorde oss oppmerksomme på det, og fikk rettet opp skaden før det skjedde en ulykke», forteller kunden hoderystende. «Bjørn og hans flinke folk derimot, leverte både innenfor budsjett og til avtalt tid. Vi ble fulgt opp hele veien, og følte oss veldig trygge på prosessen.»

Det nye badet fikk gulvfliser med parkettmønster, og mørke veggfliser. Flere detaljer som servant, kran og dusjhode ble også valgt i svart: «Vi hadde en tegnetime med interiørarkitekt som var veldig givende. De hjalp oss med å endelig få realisert drømmebadet vårt, og det er vi fortsatt like fornøyd med», avslutter den lettede huseieren.